Instant Magazine lanceert Agency Partner Programma

Opdrachtgevers zijn op zoek naar een innovatieve kennispartner, hier ligt een mooie kans voor creatieve bureaus.

Instant Magazine is geboren uit een creatief bureau en begrijpt heel goed hoe de business in elkaar steekt. Sinds de lancering in 2013 gebruiken honderden bureaus het contentplatform van Instant Magazine voor de creatie van visueel aantrekkelijke online publicaties. Om hen nog beter van dienst te zijn, heeft Instant Magazine onlangs het Agency Partner Programma gelanceerd.

Opdrachtgevers willen meer dan ooit inhoudelijk samenwerken

Van concept tot content, van distributie tot analyse. Een bureau levert graag een full-service oplossing. Bureaus ervaren echter dat steeds meer opdrachtgevers een voorkeur hebben voor co-creatie, waarbij zij een deel van de werkzaamheden zelf willen uitvoeren. De bureaus binnen het Partner Programma bieden nu naast creatie, ook de tooling aan om co-creatie mogelijk te maken. Er zijn vele samenwerkingsvormen mogelijk. Sommige opdrachtgevers besteden alles uit, anderen alleen de creatie en er zijn er ook klanten die enkel de statistieken willen inzien.

Kansen voor bureaus

Instant Magazine is voor de partners een mooie verbreding van het dienstenportfolio. Ze kunnen informatieve, inspirationele en interactieve content ontwikkelen voor nieuwe en bestaande opdrachtgevers en daarnaast additionele diensten aanbieden, zoals video, distributie en analyse.

Partner pagina

Instant Magazine brengt bestaande en potentiële gebruikers graag in contact met een geschikte partner. Het overzicht van bestaande partners is te vinden op de partnerpagina van Instant Magazine op https://www.instantmagazine.com/partners.

Ambitieuze plannen

Momenteel zijn er tien partners aangesloten. Instant Magazine wil het Partner Programma aan het einde van het jaar uitgebreid hebben tot meer dan 60 bureaus uit Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.

Meer weten? Neem contact op met Agency Growth Manager Roëll Bakker. roell@instantmagazine.com of +31(0)20 303 28 22.

Over Instant Magazine

Modern consumers crave content that's snackable, highly visual and accessible anywhere. Legacy formats like email, blogs, and PDFs no longer cut it — but few brands are aware of the alternatives.

Instant Magazine frees brands and businesses from the constraints of traditional formats by empowering them to produce visually immersive content experiences designed for today's audiences.

Our powerful platform simplifies the production of next-level interactive web content, allowing anyone to create media-rich sales and marketing collateral that's perfectly responsive, perfectly measurable, and perfectly awesome.